본문 바로가기

REVIEW/Music

Keren Ann - Not Going Anywhere






This is why I always wonder

이건 제가 항상 궁금해하는 이유에요
I'm a pond full of regrets

저는 후회로 가득찬 연못이에요
I always try to not remember rather than forget
저는 항상 잊어버리려고 하는것보다 생각하지 않으려고 하죠


This is why I always whisper

이건 제가 항상 속삭이는 이유에요
When vagabonds are passing by

방랑자들이 저를 지나갈때
I tend to keep myself away from their goodbyes
전 그들의 작별을 피하려고 애쓰죠


Tide will rise and fall along the bay

파도가 만을따라 왔다가 다시 가버려도
and I'm not going anywhere

저는 아무데도 가지않아요
I'm not going anywhere

저는 항상 여기에 있어요
People come and go and walk away

사람들은 왔다가 다시 떠나버리지만
but I'm not going anywhere

저는 아무데도 가지않아요
I'm not going anywhere

저는 항상 여기에 있어요

This is why I always whisper

이건 제가 항상 속삭이는 이유에요
I'm a river with a spell

저는 마법에걸린 강이에요
I like to hear but not to listen,

저는 듣지는 않지만 듣는걸 좋아해요
I like to say but not to tell
저는 말하지는 않지만 말하는걸 좋아해요


This is why I always wonder

이건 제가 항상 궁금해하는 이유에요
There's nothing new under the sun

태양아래에 무엇도 새롭지않아요
I won't go anywhere so give my love to everyone
저는 아무데도 가지않을거에요 그러니 나의 사랑을 사람들에게 나눠주세요


Tide will rise and fall along the bay

파도가 만을따라 왔다가 다시 가버려도
and I'm not going anywhere

저는 아무데도 가지않아요
I'm not going anywhere

저는 항상 여기에 있어요


People come and go and walk away

사람들은 왔다가 다시 떠나버리지만
but I'm not going anywhere

저는 아무데도 가지않아요
I'm not going anywhere

저는 항상 여기에 있어요

 

They come and go and walk away

사람들은 왔다가 다시 떠나버리지만
but I'm not going anywhere

저는 아무데도 가지않아요
I'm not going anywhere

저는 항상 여기에 있어요

 

They come and go and walk away

사람들은 왔다가 다시 떠나버리지만
but I'm not going anywhere

저는 아무데도 가지않아요
I'm not going anywhere

저는 아무데도 가지않아요






'REVIEW > Music' 카테고리의 다른 글

왜 - 슈프림팀, 영준  (0) 2010.09.10
휘성 - 결혼까지 생각했어  (0) 2010.09.08
X-Japan  (5) 2010.08.26
Hedwig and the Angry Inch - Origin of Love  (0) 2010.08.24
Empty (Feat. Ali, 권정열 of 10cm)  (0) 2010.08.23